Day 50 (18-08)

Vanmorgen rond half 9 ontbeten om daarna terug welkomstmeeting te doen. Slechts 3 nieuwe kindjes deze week en allemaal franstalig.

De andere hebben meeting gehad met de GM en er moet iemand standaard mij komen helpen in de kidsclub, dat heeft lang geduurd tegen dat ze dat doorhadden.. Nu ja vanaf morgen gaan ze dat dus doen deze morgen nog enkel ik in de kidsclub. Hetzelfde zoals altijd, bandjes maken, schilderen, vliegers vouwen en onnozel doen. Vandaag gaan er ook veel van mijn kindjes naar huis, ik denk dat het hier stil gaat worden.

Deze middag dan eerst in het zwembad en daarna had ik de kids die naar huis gingen beloofd om nog enkele tattoos te zetten. Zo gezegd zo gedaan.

Tegen half 6 waren Mims en Moody hier dan, ze wouden dolgraag iedereen ontmoeten. Ik was vooral blij dat ik hen terugzag. Mims heeft ons nog zijn nieuwste mix laten horen en ons deftig uitgelegd hoe we met de shisha moeten werken en hij en Moody gingen er proberen voor zorgen dat we naar Camp konden deze week, om naar de zonsopgang te kijken. Ik kijk er enorm naar uit, ik wil dat al heel de tijd eens doen!

Vandaag was het ook de laatste dag van Ramadan! Iedereen was dus klaar voor een feestje vanavond, ale de jongens toch, ik mocht niet mee.. jammer!

Deze avond moesten we pas tegen half 9 gaan eten. Ze hadden speciaal voor ons een tafel gemaakt, met kaarsjes, servietten mooi gevouwen en bloemetjes. Na het eten werd er ook een taart voorzien, samen met prachtige egyptische gezangen. Echt geniaal hoe ze hier een verjaardag vieren, schitterend gewoon!

Ik denk wel dat Karel een mooie verjaardag heeft gehad, hij heeft ook mogen meedoen met de fakir show die hier vanavond was, of hij dat zo leuk vond weet ik wel niet :p

Om half 12 dan afscheid genomen van mijn kindjes, ik ga ze toch missen. Vooral kleine Noa die mij maman 2 noemde. Amai, zo dat hij mij vastpakte die laatste keer, ik krijg er nog de krop van in mijn keel als ik eraan denk. Één voor een waren het superleuke kinderen deze week, kinderen waar ik iets mee kon doen en samen hebben we iets moois kunnen neerzetten. Ik ga ze missen.

Net zoals ik me elke dag meer en meer realiseer dat ik het hier superhard ga missen. Ik wil Taba en al mijn vrienden hier niet achterlaten. Zoals velen zeggen is dit echt een magische plaats!

L.

Juist, nog vergeten vermelden, vandaag 3 keer in het water gesmeten geweest, en de derde keer is het minder goed afgelopen. Eerste keer mijn broer die mij erin smeet, de andere 2 keren Mido en Turky. Tijdens de middagdans duwde Mido mij in de fontein en Turky duwde mij nog een 2de keer waardoor ik op mijn poep viel. Maar in de fontein zitten buizen en net daarop gevallen, amai pijn, gevolg nu, ik kan bijna niet zitten en liggen is al helemaal niet mogelijk. Benieuwd hoe ik ga kunnen slapen…

Geef een reactie

