Day 48

Vanmorgen in de kidsclub een affiche maken voor de miss junior verkiezing deze avond, en daarna nog wat schilderen met de kids die wouden. De rest houdt zich bezig met vanalles en nog wat. Tegen de middag dan allemaal verzamelen om te gaan eten, ook de allerkleinsten gingen deze keer mee. Zooo schattige kindjes zijn erbij deze week, Faël, hij is 4 en superschattig!

Na mijn break dan, waarin ik nog een artikel voor de Battoet schreef en mijn administratie wat afwerkte was het dan terug kidstijd. Zwembad stond er op het programma deze namiddag. Dat houdt in dat ik de kids in het kinderzwembad stop en ik gewoon aan de kant sta en een overzicht probeer te houden.
Bovendien kwam Alaa plots naar mij dat ik naar de receptie moest. Melanie was gevallen en haar beide benen lagen volledig open. Ze waren naar de gym geweest, wat voor de kids verboden is, en daar hadden ze de loopband steeds harder en harder gezet, gevolg ze was er afgevallen en had haar beide benen ferm pijngedaan. Aan de receptie waren ze al blij dat ik het wou verzorgen, ze krijgen daar echt grijs haar van die kinderen. Deze morgen hadden ze vergadering gehad en waren ze tot besluit gekomen dat dit de ergste kinderen zijn die je kan hebben, kortom ze bewonderen mij :p

Na dit opgelost te hebben was het terug tijd om de boel onder controle te houden, wel 10 keer zijn ze aan mij komen vragen om de kinderen in te tomen en ervoor te zorgen dat ze geen water uit het zwembad gooien. Nu moet je eens logisch nadenken en dat proberen regelen. Het is toch logisch dat kinderen in het zwembad springen en gooien met water, blijkbaar toch niet volgens de meesten hier :p

Eens gedaan met werken stonden Moody en Mims plots voor mijn neus. Ze hadden dingen nodig uit de winkel dus moesten ze naar hier komen, ik vond het niet erg om hen te zien J ondertussen botert het ook veel beter met het team hier, ik heb Fox leren aanvaarden, hij blijft raar, maar als je in een team werkt moet je geven en nemen, dit is iets dat ik hier toch echt geleerd hebt. Je kan niet altijd alles willen zoals jij het wilt, maar door samen te werken kan je soms echt wel grotere doelen bereiken.
Na afscheid genomen te hebben van mijn lieve vrienden was het alweer tijd om mij te haasten want ik had de kids beloofd om half 7 er te zijn om hem te shminken, dat is niet gelukt :p ik begin de Egyptische gewoonten hier over te nemen, en dat betekent altijd te laat komen :p

Soit, dan maar eerst avondeten gegeten en dan de kids geshminkt. Iedereen was klaar voor de miss verkiezing en we hadden maar liefst 8 kandidaten! Na de eerste ronde, de modelwalk and 4 funny positions, was het tijd voor de stoelendans. En dat was ook meteen het laatste onderdeel, want een van de kids viel, er was veel bloed, Fox was in paniek, raapte haar op, bleef maar roepen depp the blood en liep naar de receptie, ondertussen veel de elektriciteit ook uit. Vlug naar het ziekenhuis (dat hier gelukkig maar om de hoek is) en daar vlug de dokter bellen. Al die tijd was Brit ijzig kalm, geen kick heeft ze gegeven, geen traan gelaten. Bleek dat de ene kap te groot was om zo te laten en er moesten dus 3 draadjes in. En heel de tijd geen traan, ik heb echt bewondering voor dat kind amai. Daarna dan nog een voorschriftje voor antibiotica en ontstekingsremmers en de rekening. Vlug maar even Emiel erbij halen, hij weet meer over dit soort zaken dan ik. De mama was alleszins tevreden en bedankte mij, ik vond het maar mijn plicht om de hele tijd daar te blijven.

Daarna kon ik het niet laten om de kids nog een tattoo te geven, al was het maar als een soort troost of om een beetje hun gedachten te verzetten. Ze waren er allemaal blij mee en ook ik kon mijn hoofd een beetje leegmaken.

Het is ondertussen alweer half 2. Het was een drukke dag en iedereen blijft hier maar vragen of ik wel eet. Mims zag mij en het eerste wat hij vroeg was hoe lang is het geleden dat je gegeten hebt je ziet er zo mager uit. Ik eet hier niet veel dat is een feit, maar toch wel genoeg denk ikzelf. Ohja, we zullen dat thuis op de weegschaal eens uittesten, maar verdikt zal ik hier zeker niet zijn. Zeker niet na vanavond, de stress gepaard met een hele avond dansen en kletsnat zijn van het zweet, dan verbrand je wel genoeg caloriën denk ik. Of gewoon een hele dag met kids werken en je vebrandt er ook genoeg, zeker weten!

Op naar een nieuwe dag morgen, hopelijk één met minder accidenten en minder bloed! Morgen komen  mijn ouders en broer, ik ben eens benieuwd, de suite is alvast geregeld!

L.

Geef een reactie

