Dag 46 (14-08)

Deze morgen knutselactiviteit in de kidsclub, ik heb ze er toch 5 minuten mee kunnen bezig houden. Daarna hebben ze nog maar eens de kidsclub op stelten gezet. Iedereen komt mij steeds maar zeggen, hoe doe je het? Hoe hou je dit vol? Als ik aan de receptie mijn sleutels ging gaan afgeven kreeg ik bijna medelijden met de man daar. Ja zegt hij, er is hier een klein jongetje dat wel 10 keer per dag komt vragen om zijn deur open te doen. Dan zijn er 5 anderen die altijd maar dingen komen vragen, help! En heel vaak word ik dan nog van de receptie gebeld omdat het franse kinderen zijn en ze aan de receptie niet verstaan wat er gezegd wordt :p
Het ergste is dat zelfs de ouders zeggen tegen mij dat ze niet verstaan hoe ik het doe. Haha.. en ik vind dat het dan nog meevalt, oke ze roepen en lopen heel de tijd rond, maar als ze zich amuseren ben ik al blij

Deze middag dan in het zwembad, het was echt te warm om andere dingen te doen. Al de kids in het kinderzwembad want het waren er te veel om anders een overzicht over te bewaren. Ikzelf gewoon aan de rand van het zwembad want anders is het echt te moeilijk om een deftig overzicht te bewaren.

Deze avond hadden we lord of the dance show. De show is echt saai in vergelijking met de show van het vorige team maar ja.

Tijd om te slapen, morgen mijn vrije dag! 😀

L.

Geef een reactie

