Day 45 (13-08)

Deze morgen zwembadspelletjes gespeeld met de kids. En het slechte nieuws gekregen dat Mido ook gaat vertrekken. Mr Stephan, de Gm, vindt dat Mido hier veel te weinig doet, nog maar eens duidelijk dat hij hier nooit is want ’s avonds is Mido vaak de enige die er is. Dat was de druppel voor Mido en hij gaat nu ook in Radisson gaan werken bij Moody en Mims, ik ga hier dus alleen overblijven.

Deze middag dan geschilderd met de kids in de kidsclub, nog tatoos gezet en armbandjes gemaakt. Tegen half 6 waren Moody, Mims, Ali en een of andere Oekrainse hier. Mims zijn voet helemaal gezwollen, kon bijna niet meer staan. Moody een kap in zijn hoofd, ze hadden het aan de stok gehad met de security, of beter de security had een stok voor hen gebruikt, tof hotel blijkbaar.

Samen dan allemaal pizza gaan eten, deed mij toch wel deugd want had al heel wat traantjes gelaten terug voor het feit dat iedereen hier weggaat. Ook Mahmoud, mijn vriend de barman gaat in verlof, dus die ga ik hier dan ook alweer niet meer hebben en zo gaat stilaan iedereen weg :p

Vanavond was er hier dan ook nog ruzie tussen verschillende van het team, topteam :p wel nog een goed gesprek gehad met Franco, hij begreep waarom ik gisteren problemen had gehad met Fox. Goed dat er iemand is die mij verstaat hier!

Tijd voor een nieuwe dag morgen!

L.

Geef een reactie

