Day 44 (12-08)

Vanmorgen met de kids naar het strand gegaan. Gelukkig dat de meeste ouders ook meegingen, ik denk dat het anders enorm moeilijk zou geweest zijn. De enen wouden naar de zee, de anderen wouden in het zwembad blijven, dus hebben we maar een combinatie van de 2 moeten doen.😀 Je moet flexibel blijven!

Vanmiddag dan terug allemaal samen gegeten. Ze zien mij tegenwoordig graag komen in het restaurant.. Deze avond hebben ze zelfs gezegd dat ze de tafels gewoon zo gaan laten staan en dat we er altijd aan mogen zitten.. Handig, dan moet ik Ehab of de andere er ook niet altijd met lastigvallen.

Tijdens mijn break dan kwamen ze van de housekeeping, het was al 2 weken geleden dus ben maar vlug vertrokken😀 Goed eigenlijk want zo kon ik de choreografie voor de show voor vanavond afmaken. Want tegen 3u gingen de kids komen en ik wist al dat ze niet veel geduld gingen hebben.

Eens de dans af was kon ik de kids de dans leren, ze pikten het snel op, maar ze gingen vooral naar mij kijken en mij volgen, als ik dus iets vergat had ik een probleem :p

Om 18u30 spraken we terug af in de kidsclub om ons te shminken en nog 1 keer te oefenen. Daarna vlug samen eten. Tijdens het eten kreeg ik plots telefoon van Mims. Look to the right, en daar waren Moody en Mims! Amai blij hen ten zien, want ik begin mij elke dag meer aan de anderen hier te ergeren.

Om 20u dan vlug de minidisco afwerken en om 20u30 was het tijd voor onze show, amai ik was zenuwachtig! Mido had nog voor de Egyptische touch gezorgd zodat we toch wat meer Egyptisch leken. En het ging fantastisch! Iedereen was dolenthousiast en ik opgelucht, ik heb schitterende kids en het is echt fantastisch dat je zoiets met hen kan bereiken. Ze willen morgenavond al weer iets anders gaan doen :p^

Avond is wel met een sisser afgelopen. Nog serieuze woordenwisseling gehad met Fox. Ik vind echt dat die mij niet respecteren. Nog nooit hebben ze 1 voet in de kidsclub binnengezet, nooit vragen ze aan mij gaat het met de kids, alles ok, nooit. Zelfs na vanavond eens niets, de enige die zei good job Laura was Mido. Maar het probleem startte omdat het Missverkiezing was en ik moet niet helpen want dat is mijn werk niet, maar ik toch helpen natuurlijk. En er was een probleem met de punten dus ik vroeg Fox wacht en leg het uit, begon hij daar lelijke dingen tegen mij te zeggen, heb de boel aan de kant gesmeten en ben weggelopen. Niet met mij ze, dat was de laatste keer dat ik nog geholpen heb.

Samy was hier vanavond en vroeg mij wat er aan de hand was, zonder iets te zeggen wist hij het gewoon, hij vond dat ik op de toppen van mijn tenen liep. Wat wil je als je met mensen in een team zitten die hun eigen veel te graag zien. En constant rond de veel te jonge meisjes draaien, niet goed, maar nu is de baas hier niet om hem in de gaten te houden, toen Mims en Moody hier waren kon hij hier geen 5 minuten weg zijn om hen in de gaten te houden. Het was trouwens ook de 2de keer miss verkiezing deze week, echt saaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiii. Maarja.

Vlug mijn bedje in!

L.

2 Comments

    • Veel veranderd hier, mijn laatste vriend gaat nu ook vertrekken omdat het nieuwe team echt vreselijk is.
      Zelfs de rest van het personeel is het hier beu dusja…
      Veel plezier met lezen!
      Groetjes

Geef een reactie

