Day 43 (11-08)

Vandaag wordt meme 90 jaar, kanwel al tellen denk ik.😀

Met de kids de show voorbereid voor vanavond. Thema is Egypte dus we maakten een egyptische kroon, spraken af welke kleren we gingen aandoen en testen we de make up uit.
eens dat dat allemaal gedaan was was het alweer tijd om te gaan eten. Ze zagen me al terug komen met al de kids. Mr Stephan was zelfs boos op mij omdat ik met zoveel kids tegelijk kwam eten. Hallo ik doe maar mijn werk hoor, het is hier ook nooit goed natuurlijk.
Na het eten wou ik het liefst een uurtje gaan slapen, maar Louna en Noa vertrokken om 14u20 dus die wou ik nog uitwuiven en kleine Hugo had ik nog een tattoo beloofd. Dat was een last minute operatie, we hadden om 13u30 afgesproken, maar niemand te zien, om 14u10 kwamen ze erdoor, dan toch nog maar vlug gedaan.

Eens ze dan vertrokken waren was het al half 3, toch nog een half uurtje naar mijn kamer geweest. ’s Middags moesten we dan de choregrafie in mekaar steken. Ik had al het gevoel dat het niet goed ging komen, want ze gingen er vanuit dat dat vlug ging gaan, niemand die luisterde en ze bleven maar doen waarmee ze bezig waren. Toen ze ook nog eens ruzie begonnen te maken was voor mij de maat vol.

Ze mochten allemaal direct vertrekken, het was toch bijna 5uur. Ik wil veel doen voor de kids, maar ik heb ook mijn grenzen. De kidsclub is gelijk een stort, echt vreselijk.

Soit vanavond hadden we dan de minidisco en daarna terug internationale dansshow. SAAI, dat is het enige dat ik erover kan zeggen. Ik vraag mij nog steeds af waarom het animatieteam hier moest veranderen om zo stomme shows in de plaats te krijgen. De shows van het oude team waren tenminste leuk en het was leuk om je eigen team bezig te zien.
Na de show hebben Mido en ik dan maar weer het heft in eigen handen genomen en alle clubdansen gedanst en in de originele versie. Het was zelfs zo erg dat de rest het gewoon afgebold is, echt amai ze. Hun gezichten. Ik trek het mij toch niet aan, de mensen hebben zich geamuseerd en ik ook :p

Ondertussen ook mensen van Tsjechië leren kennen. Dat is echt het leuke aan de job, je leert mensen van overal kennen.

Morgen naar het strand, wordt nog een serieuze onderneming denk ik!

L.

Geef een reactie

