Day 42

Vandaag terug vertrekdag, maar eerst in de kidsclub zandtekeningen maken. Ik denk dat de kuisploeg blij zal zijn als ze de kidsclub zien.. De kids hebben opnieuw een spandoek gemaakt over de giraf van Thomas Cook en een spandoek met Applaudisser. Zo liepen ze rond het zwembad en waren ze ondertussen in indianen geshminkt en hadden ze pluimen op hun hoofd😀 mij hadden ze volledig in de vlagjes van Neckermann gewikkeld en met veel lawaai en muziek liepen ze zo rond het zwembad. En de mensen maar applaudiseren. Kinderen kunnen gelukkig niet veel verkeerd doen bij volwassenen.

’s Middags met allemaal samen gaan eten. In het restaurant hadden ze bewondering voor mij omdat ik met 10 kids aan 1 tafel zat :p Zijzelf werden bijna zot, hahah .

Mijn pauze deze middag ook niet genomen. De kids wouden heel graag een skypen, dus hebben we met Candy gebeld die in Mallorca zit! Wel grappig maar mijn internet werkt elke dag slechter en slechter.

Deze middag wouden we minidisco in het water doen, maar niemand van de andere animatoren wou daarin meegaan dus ging het niet door. Ze kunnen toch soms nogal jammeren ze.

Dan maar terug naar de kidsclub, eens grondig opruimen. Ik had hen beloofd nog eens tattoos te zetten als ze flink zouden opruimen, wel dat deden ze ook dus kregen ze hun tattoos.

Daarna vlug de Belgische gasten gaan uitwuiven. Elke week ontmoet je toch weer mensen die je zal missen en die je je jaren later nog zal herinneren.

Deze avond dan stond Mims plots voor mijn neus, was ik blij die terug te zien😀 Ik merkte toch echt dat ik die allemaal enorm gemist had, hij gaat nu in Raddison werken samen met Moody.

Er was terug Fakirshow vanavond, echt niet goed want al de 2de keer deze week, en veel gasten zijn er niet veranderd ik denk dat de mensen ferm gaan klagen.

Soit, mijn kids willen morgenavond zelf een egyptische show opvoeren, dat betekent dus veel werk morgen, ik ben eens benieuwd!

L.

Geef een reactie

