Day 41 (9-08)

Mijn vrije dag vandaag, eindelijk. Het was een lastige week dus blij dat ik mijn vrije dag kan nemen! Deze morgen vroeg opgestaan om te gaan ontbijten want om 8u40 werden we opgehaald aan het hotel. Er was nog een papa met 3 kinderen die meeging en onderweg nog een Vlaams gezin ook opgepikt. Wel leuk want anders zat ik alleen tussen allemaal Polen op de boot J

Rond half 10 konden we dan met de boot vertrekken. We gingen onderweg 3 stops maken. De eerste was aan een Fjord en daar was diep water. Niet zo heel veel vissen te zien en de zwemvliezen waren enorm belastend voor mijn knieën. Ik kreeg wel een voorkeursbehandeling :p Ze wisten immers dat ik van Thomas Cook was en daarom wouden ze dat alles tot in de puntjes in orde was!

Na de stop aan de Fjord vaarden we door naar Hyatt, maar dan de overkant van het rif. Daar is het echt prachtig en zie je de mooiste vissen. We hebben een Eagle Ray en een Sting Ray gezien en een echt grote barracuda en dan natuurlijk de talrijke andere vissen.

Na de 2de stop was het dan tijd om te eten. En dan door te varen naar de 3de plaats dat voor een eilandje was. Ondertussen op de boot in het zonnetje en met het briesje van de zee was het fantastisch, het was de rust die ik even nodig had.

Na de laatste stop waar ik ook nog enorm mooie dingen gezien heb, was het dan tijd om terug te keren naar dehotels. Gelukkig dat ik wakker was op de terugweg want het busje was bijna ons hotel vergeten :p

Daarna een ijsje gaan eten en eens rondgelopen aan de winkeltjes, dan mijn was gedaan (ik hoop dat ze hier dringend mijn kamer eens gaan komen kuisen, het is nodig :p mijn vuilbak staat op overstromen, en het is hier bij iedereen een probleem :s). Deze avond dan op mijn gemak alleen gegeten en daarna toch maar naar de rest van het team gegaan. Blijkbaar gaat Meme morgen naar huis, ze heeft het exact 4 dagen volgehouden. Soit dan zal er wel terug iemand anders komen zeker. Mims komt morgen ook terug naar Taba, wel om in het Radisson te werken, maar dan ga ik hem toch tenminste nog eens zien!

De avond uiteindelijk heel goed afgesloten, we hebben de originele clubdansen nog eens allemaal gedanst. Ik en Mido vinden die nog altijd beter. Kletsnat van het zweet was ik! :p haha, maar het was tof en de moeite waard!

Tijd om te slapen, morgen wil ik de kids een zandtekening laten maken, maar dat betekent dat ik morgenochtend eerst nog naar het strand moet :p

L.

Geef een reactie

