Day 40 (8-08)

Ook vandaag terug veel kids in de kidsclub. Ze wouden schilderen en tekenen, goed voor mij. Nu ik de kleurplaten heb kan ik ze ook effectief iets geven. Ze wouden ook een tekst maken waarop stond Franco a l’eau en hem dan in het water gaan gooien. Ze waren daarvoor zelfs een petitie gestart en aan verschillende mensen gaan vragen of ze daar akkoord mee waren. Kinderen kunnen toch soms echt vindingrijk zijn!

Deze middag dan ook samen met de kids gegeten. Gevolg Marion was boos op mij, omdat ik niet met hen aan tafel zat. 1 ik doe mijn werk en 2 ze praten toch de hele tijd arabisch dus wat zit ik daar dan te doen. Als zij wat meer respect voor mijzouden tonen zou ik hetzelfde kunnen doen. Deze middag zelfs maar een half uurtje middagpauze genomen en daarna met de kids gaan zwemmen. Liever dat dan maar een hele middag in mijn kamer te zitten!

Ik had hen beloofd dat we deze middag tattoos gingen zetten. Enkele van hen stonden vol met tattoos en zoals gewoonlijk sprongen ze daarna gewoon in het zwembad weg tattoos. Oh ja als ze blij waren was ik ook content.
en ze hebben Franco in het water gekregen, kadees toch die kids.

Deze avond dan allemaal in de minidisco, want ik had gezegd dat ze dan een diploma krijgen, wat ze toch allemaal niet doen voor een diploma.

Tijdens het eten stond Moody plots voor mijn neus, amai ik denk dat ik lang niet meer zo blij geweest ben. Maar tegelijk besefte ik ook hoe hard ik hen mis en hoe eenzaam ik mij hier zo voel zonder hen.  Ik stond gewoon met de tranen in mijn ogen. Hij is niet gelukkig in Radisson, maar mag misschien in Inter beginnen werken, ik hoop het voor hem. Dan kan ik hem ook gemakkelijker eens bezoeken. Ik had zo’n geluk met het team dat ik hier had en nu, pff..

Na de minidisco gewoon gaan slapen, ik zat er even door en voel me ook niet echt goed, heb koorts dus beter wat slapen. Morgen mijn vrije dag eindelijk!

L.

Geef een reactie

