Day 37 (5-08)

Vandaag eens vroeg mijn bedje in, morgen nog iets voorbereiden voor de kids dus er vroeg uit. Vanmorgen met de kids geoefend voor de minidisco en daarna tatoos gezet. Toch iets dat ze steeds de max vinden, maar daarna gaan ze dan in het zwembad en hupla daar gaat de tattoo :p

Deze middag geen kindjes, maar niet erg, tijd om de miniclub eens op te ruimen, het was nodig J

En ondertussen voorbereiden voor morgen, we hebben Fata Morgana dan! Op weg naar kantoor om te printen kwam ik Emiel tegen die mij kleurplaten en de vlag kwam brengen (binnen 3 weken ben ik weg, maar soit :p) en zei me dat ik naar Ahmed moest voor mijn visum. Zo gezegd zo gedaan, na 10 minuten besefte die dat hij zijn paspoort niet bijhad, gevolg mijn tripje naar Israel wordt weeral een dagje uitgesteld..

Deze avond dan internationale dansschow, echt saai. Mido en ik waren ons echt aan het vervelen, ik snap niet waarom ze een andere companie moeten hebben voor zo’n dingen, de andere shows waren echt ambiance, maar soit.

Vlug mijn bedje in en slapen!

Ciao .

Geef een reactie

