Dag 36 (4-08)

Deze morgen de welkomstmeeting terug gehad, ik schaam mij echt voor mijn Frans, ik zeg soms echt stomme dingen. Ik besef dat dan wel achteraf, maar ja door de stress voor zo’n grote groep kan ik er soms echt niet aan doen. Heel veel Franstaligen deze week en maar een beperkt aantal Nederlandstaligen.
Wel  8 kindjes, maar al meer oudere en die komen meestal niet naar de kidsclub.

Deze morgen had ik terug Louna en Noa in de kidsclub, we hadden indianendag vandaag dus hebben we dromenvangers gemaakt. Aleja 5 minuten zijn ze er toch mee bezig geweest J Kleine kinderen kan je echt niet langer dan 5 minuten boeien, en daarna hebben ze heel de miniclub overhoop gezet. Rustig blijven en in en uitademen, meer kan je niet doen. :p

Deze middag kunnen skypen met meme en pepe en bomma. Ik was blij hen nog eens te horen en te zien, hen zien doet toch raar. Maar nog een kleine maand en het zit er hier al op, de tijd vliegt toch snel…

Ondertussen te horen gekregen dat Moody vanaf morgen in het Radisson komt werken en dus terugkeert naar Taba. Ook Mims komt naar hier, maar pas achter de Ramadan. Ze gaan er samenwerken met Brown, de hoofdanimator die ook hier nog gewerkt heeft. Ik ben blij dat ze terug werk hebben.

Deze middag dan een nieuw kindje in de kidsclub, Lune en ze spreekt Nederlands. Echt zo’n lief meisje! Een tettergat zoals wij zeggen, maar echt een lief kindje. Na wat spelletjes in het water gespeeld te hebben wou ze ook een dromenvanger maken! Kinderen zijn altijd blij als ze iets kunnen maken en dan meenemen naar huis.

Ik moest dus zorgen dat ik voor savonds de indianendiploma’s voor hen had! Vlug nog iets in mekaar steken (zowel in het frans als Nederlands) en dan hopen dat de sleutel er ligt en dat we kunnen printen in het kantoor, want vergeet niet we zijn nog steeds in Egypte. Zo heb ik nog steeds mijn visum niet. :p

Ik kon de kindjes toch hun diploma’s geven dus zij waren heel blij! Ennn Moody is hallo komen zeggen, hij is enorm ongelukkig. Het zwembad waar hij nu aquagym moet doen heeft maar water tot aan zijn middel, geen enkel zwembad is dieper. Hoe moet je dan in godsnaam aquagym doen, ik zou het niet weten… dusja, bovendien vinden we nog steeds het la vaccha dansje idioot. Maar soit we kunnen niet anders dan meedoen.

Deze avond was het dan fakirshow, toch zot wat die man deed. Ik zou het niet durven nadoen… ahja en voor de minidisco hadden we 1 kindje, Lune wil morgen eerst oefenen en dan pas dansen. Ik weet dus ook weer wat gedaan morgen!

 

Toch is het saai in de avonden. Normaal zit mijn werk erop na de minidisco, maar ik ben de enige (van de meisjes dan) die nog danst met de gasten. De andere 2 zitten gewoon aan de kant te smsen en te bellen, echt stom. Ze zijn maar saai, maar ja wat kan je eraan veranderen.

Time to sleeeeeeeep …

L.

Geef een reactie

