Day 35

Ik vind het dansje nog steeds raar en echt iedereen kijkt raar, maar ik kan het toch al beter apprecieren. Mido en ik liggen nog steeds plat van het lachen, amai :p

Ik had zowaar 3 kindjes deze morgen in het zwembad en dan een Frans meisje dat nog eens kwam piepen, maar toch niet wou meespelen. Het is alweer de laatste dag van de Belgen, die weken gaan hier nogal vooruit, amai. Ons Dinarra, de Russische, blijft toch iets speciaals. Ze doet niet graag dingen in het zwembad, hallloooo waarom doe je dan animatie in Egypte, ik zou liever een hele dag in het zwembad zitten dan een hele dag in de zon lopen!

Deze middag in mijn break naar het strand geweest. Ik ben hier nu toch maar alleen en een hele middag op mijn kamer zitten daar word ik alleen maar loom en moe van. Beetje gezond, genoten van de rust en de kalmte, ik ga het hier toch enorm missen. In belgie kan je niet zeggen oh ik ga even voor een uurtje naar de zee, want hoe groot is de kans dat het goed weer is daar.

Deze middag dan terug niets te doen, maar is meestal zo op vrijdag omdat iedereen dan naar huis vertrekt. Dus zoals altijd terug de gasten uitgezwaaid, elke vrijdag ligt mij dat toch moeilijk. Ook al heb je misschien niet zoveel contact gehad met de mensen, alle mensen hebben toch hun verhaal.

Tijd om terug nieuwe mensen te ontvangen natuurlijk. Redelijk veel wist Emiel mij te vertellen en 8 kindjes dus ziet er wel goed uit.

Minidisco dan deze avond. 4 animatoren en geen kindjes, dat was de balans :p haha iedereen kon er goed om lachen, maar ja wat moeten we anders gaan doen… :p

Als show hadden we de Tanura, toch zotjes hoe die zo kunnen bljiven ronddraaien echt mijn ding niet. Toch zijn de avonden saai nu, turky draait niet echt goede muziek dus veel ambiance is er niet.

Heb ook ontdekt waarom ze hier zoveel bellen. Het is veeeeeel goedkoper dan sms. Voor een sms betaal ik 0.30 egyptische pond. Voor 3 minuten een half bellen betaalde ik maar 0.56 egyptische pond, ik begin het te snappen :p

 

L.

Geef een reactie

