Day 34 (2-08)

OMG dat is wel het enige dat ik kan zeggen over het nieuwe dansje. La vacha MOE, la vacha MOE, ja ik voel mij echt als een koe. Veel zinnigs doen ze toch ook niet, maar soit.

Ze waren vandaag wel al wat vriendelijker tegen mij, ze betrokken mij bij de waterpolo en ook vanavond moest ik de mededelingen in het frans doen. Spannend, ik vind het nog steeds niet leuk om in een micro te praten maar het begint te komen. Ook mijn frans komt er steeds vlotter uit, ik weet dat ik veel fouten zeg, maar ik durf toch praten want dat is vaak een probleem. Maar de Franstaligen zijn toch altijd blij als ik een praatje ga maken dus goed dan wel denk ik.

Vanmorgen met de kindjes wat in het zwembad gespeeld. Maar eigenlijk ja juist de dag begon al goed, Fox was er niet. Das dus de miserie als je niet in het hotel slaapt. Gevolg Turky moest naar Intercontinental rijden om hem te gaan halen. Zotte boel maar soit, ze wouden verbetering veel heb ik daar nog niet van gemerkt.
De voormiddag sloten we terug af met ons koeiendansje hey dikke fun! :p Hoe ik ooit dat ga onthouden ik heb geen idee.

Ik had ook problemen met mijn internet, gisteren had ik herladen maar toch werkte het niet vandaag. Ik ben echt blij dat Mido hier nog is en dat hij mij ermee kan helpen, ik zou niet goed weten aan wie ik het hier anders zou moeten vragen.  In het begin vond ik hem altijd afstandelijk en niet vriendelijk, maar hij is echt niet zo, je moet hem gewoon eerst leren kennen. We hebben al wat afgelachen met ons 2 de afgelopen dagen, want wij doen alles anders dan de rest!😀

Ondertussen heb ik nog steeds enorm veel honger :p Mijn lunch bestond uit fruit, mijn avondeten uit fruit :p lekker!

De middag startte ook goed trouwens, ik en Mido waren stipt om 3uur beneden. Fox en Turky niet te bespeuren, het werd kwart na 3, half 4 niemand te zien. Plots kwam Fox tevoorschijn, blijkbaar hadden ze een accident gehad met hun motorfiets en ze hadden alletwee ferme schaafwonden. Wat wil je als je niet in het hotel verblijft. Al bij al viel het nog wel mee.

Er is ondertussen ook een nieuw meisje toegekomen. Ze is van Rusland en haar Engels is echt slecht,als je dan weet dat de rest ontslaan is omdat hun Engels niet goed genoeg was dan begin ik mij toch echt vragen te stellen. Het eerste wat ze mij vroeg was zijn er hier russen in het hotel. Ik zei nee, en dan zei ze, wat kom ik hier dan doen… echt amai denk ik dan.

Soit, we zullen wel zien en afwachten. Show was er ook niet vanavond want we wouden miss of mister doen maar niemand wou meedoen.. jammer. Dan maar disco! Hej! Ik verkies toch de oude dj, want nu is het allemaal oude muziek die gedraaid wordt.

Dan maar vroeg in mijn bed, het is nu 23u30 dus echt vroeg voor mij, maar ik heb het eens nodig!

L.

Geef een reactie

