Day 33 (1-08)

Vandaag is het afscheid dan definitief. Na toch even langer te slapen, tot een uur of 11 zijn we nog eens naar het strand gegaan, dan konden ze daar afscheid nemen van iedereen.

Na het middageten kwam het afscheid steeds dichter, echt zo jammer, maar ik had beloofd niet te wenen, want geen van de 2 neemt graag afscheid en ze zien niet graag mensen verdrietig. Iedereen hier is heel erg ontgoocheld en heel erg verdrietig omdat ze weg zijn. Maar wat kunnen we eraan veranderen?

Nadat ze vertrokken waren en ik net geen traantjes had weggepinkt dan maar een middagje op het strand doorgebracht. Beetje zonnen en een beetje lezen, genieten van elke dag hier!

Deze avond was het dan tijd voor de show. Eerst al werd er minidisco gedaan, jieha alle dansjes zijn veranderd (lees dit en laat het enorm sarcastisch klinken) en er was weer iemand nieuw aan het dansen. Blijkt dus dat er 2 animatoren hier zijn overdag en ’s avonds komen er duizend-en-één anderen. Volgens mij is dat niet goed, ik denk dat het beter is dat de mensen vaste gezichten hebben.

Als show was er een mengelmoes van vanalles. Er was fireshow, tanuras, lord of the dance en comedy. Er was ook een meisje die voor 1 liedje te dansen hier was (echt volgens mij had ze heel de dag citroenen gegeten, zo boos kijken).

Gelukkig is Mido hier nog, anders zou ik het niet echt meer zien zitten denk ik… Bij de clubdansen waren ze allemaal andere dingen aan het doen dan ons, saai en veel dezelfde dingen. En OMG dan heb je hun clubdans nog niet gezien. BELACHELIJK en saaaaai. De companie noemt La Vaccha (de koe inderdaad) en hun dansje is echt idioot en duurt veel te lang.

Daarenboven is Turky, blijkbaar chief animation, echt een dikke nek. Iemand die zichzelf de beste vindt, roepen tegen Mido over de muziek, de micro en ons echt behandelen als dommerikken, hopelijk betert het nog, we will see.

Het stomme is dus ook dat zij hier niet wonen, zij wonen ergens in een ander hotel in Taba. Dat houdt dus in dat ze smorgens om 10u hier toekomen om 12u terug naar huis om 15u terug hier en om 17u ook terug naar huis. En dan savonds komen ze ook terug. Het schoonste van al was dat mister dj Turky gewoon verdwenen  was na de show. Dus Mido en ik stonden daar.. Tegen middernacht is hij teruggekeerd heeft zijn muziek gepakt en is terug weggegaan.
Erg! Zeker als je weet dat één van de redenen waarom iedereen hier ontslagen is omdat ze niet genoeg contact hadden met de gasten. Nu moet je mij toch eens uitleggen hoe ze dat hier gaan oplossen. Gisteren was het hier nog een zot feestje doordat onder andere Moody iedereen op de dansvloer krijgt en Mims goede muziek draait, 2 dingen die ik hier vanavond niet gezien heb.

Oh ja we moeten positief blijven, Mido is echt de dagen aan het aftellen, nog 39 en hij kan naar huis. Ik hoop maar dat het meisje ( ik hoop dat ze bestaat want ze ging al 2 dagen hier zijn) wat meevalt.

Tijd om te slapen, heb wel wat uurtjes in te halen!

L.

Geef een reactie

