Day 31 (30-07)

Vandaag de laatste dag van Moody en Mims.

Deze morgen terug geen kindjes in de kidsclub dus tijd om nog wat bandjes te maken en boeken te lezen. Na de break stonden Vio en Momo klaar om te vertrekken. Ze vliegen pas morgen, maar vanaf Sharm daarom dat ze vandaag al moesten vertrekken, want de bus hier kan je niet vertrouwen.

Het is het 1e afscheid van de vele die hier de komende dagen gaan volgen :s echt niet leuk. Blijkbaar ga ik ook opnieuw van kamer moeten verhuizen want er komen 3 nieuwe meisjes en 2 jongens, ben benieuwd morgen.

Soit, deze avond terug geen minidisco ook want er zijn geen kindjes dusja :p

Wel een feestje gebouwd natuurlijk want voor de laatste avond kunnen we niet gewoon gaan slapen. Eenmaal het middernacht was hebben we dan op de kamer nog maar verder gefeest, anders heb je altijd gasten en dat is niet zo leuk. Mido is erg ongelukkig want hij zal hier alleen achter blijven, hij is blij dat ik hier ook nog ben, maar wel maar voor 1 maand meer ook.

Blijkt wel dat Mims en Mody in Taba Heights kunnen blijven werken, voor de nieuwe companie die komt, maar nadeel ze moeten 3 maand werken zonder vakantie. Klinkt misschien niet lang, maar hier hadden ze net al hun dagen opgespaard om nu, tijdens de ramadam, naar hun familie te gaan. Ze gaan dus niet ingaan op het voorstel. Mims gaat naar Cairo gaan en Mody naar Sharm om daarna ook naar Cairo te gaan.

Ik ga ze enorm missen, op een maand tijd zijn het echt mijn maatjes geworden. En diegene die mij hier beschermen tegen al het ander volk dat hier rondloopt. Ik heb echt een beetje schrik voor wie er nu gaat komen als ik de verhalen zo hoor, oh ja we zien wel. Blijkbaar krijg ik ook een meisje bij mij in de kidsclub, wat die hier gaat komen doen weet ik toch ook niet hoor :p

Tis alweer 3u, vlug slapen want morgen ‘werken’ …

L.

Geef een reactie

