Day 31

Opstaan wordt precies elke dag moeilijker. Het was dan ook heel laat gistereavond, samen met de jongens nog gegeten, aleja niet dat ik gegeten heb maar ik heb hen gezelschap gehouden. Het was 3u als ik in mijn bed lag.

Deze morgen terug geen werk, de kidsclub dan maar weer eens op orde zetten en een bandje maken voor mezelf :p Mims wil natuurlijk ook eentje, geen probleem zo heb ik toch iets om me  bezig te houden. Deze middag heb ik de hele middag gewacht op de man voor mijn paspoort.. niet te zien, vanaf morgen ben ik hier dan maar illegaal.

Ergste van al was dat deze middag de gasten aan het zwembad aan het klagen waren. Ze wouden geen animatie en al helemaal geen muziek. Geen probleem voor ons, wij zijn dan nog maar eens voor de laatste keer allemaal samen naar het strand geweest.

Vio en Momo vertrekken morgen, dusja.. en de rest.. pff we zullen wel zien. Blijkbaar gaat de companie niet op 1 augustus willen beginnnen, maar de rest wil eerst zekerheid vooraleer ze verder werken. Wie weet wordt het hier dus gewoon een week zonder animatie. Feest! Dan hebben de gasten niets meer om over te klagen misschien beter.

Vanavond was er dan ook terug niets te doen, echt saaie gasten deze week ze willen met niets meedoen en kunnen enkel maar zagen, hoe mensen elke week zo kunnen verschillen, amai.

Vroeg in je bedje zou je dan kunnen denken, niet dus het is ook alweer 1u en zelfs nu zal ik nog niet slapen, ik kan proberen, maar toch niet..

L.

Geef een reactie

