Day 29 : the end of paradise ?

It’s a sad day today.

Mims, Moody en Mido mogen allemaal hun boeltje pakken en vertrekken. Vanaf overmorgen komt er hier een nieuw animatieteam. Eerlijk, daar heb ik echt geen zin in ! het zijn hier echt al vrienden geworden. Mido zei het vandaag nog tegen mij, zorg maar dat je naar de trouw komt en dat ga ik zeker proberen.

Ik snap niet wat ze hier nu weer met willen bereiken, maar iedereen was boos en verdrietig, van barpersoneel tot zaalbedienden. Ook ik kon mijn tranen al terug niet inhouden. En allemaal omdat die ene man, de personeelsverantwoordelijke, hen niet afkan. Omdat hij niet kan verdragen dat ze zo goed overweg kunnen met gasten en vooral dan met meisjes. Het is verdorie hun werk, als ze het niet zouden doen zou er ook gezaag komen. Het ergste van al is dat hij zelfs de security achter mij en de jongens stuur t wanneer we naar ons kamer gaan, kun je het je voorstellen. Vandaag kwam hij naar mij, oh you look angry is there a problem. Zijn lachje alleen nog maar, ik word er misselijk van. Het ergste van al is dat hij hier ook op de gang slaapt en wel heel strategisch tussen mijn kamer en die van de jongens, voor het geval dat natuurlijk :p veel vertrouwen krijg je hier wel J

Nochtans was het een toffe dag vandaag. Vanmorgen meeting met de nieuwe gasten er zijn terug maar 2 kindjes bij. Dus geen werk gehad vandaag en dan vanmiddag maar eens in het zwembad van het Mariot gaan zwemmen. Gewoon is om het daar te zien en Vio wou wel eens weten wat de animatoren daar deden, wel ik kan het je verzekeren, 2 keer niks en het is dan van die compagnie dat er ook een team naar hier komt! Oh yes!

Morgen krijgen ze meer zekerheid over wat er gaat gebeuren, maar 1 ding staat wel vast, als ze niet allemaal mogen blijven gaan ze allemaal weg. Ik ga ze missen. Ook al ken ik hen maar 1 maand, op die maand tijd heb je echt al een sterke band met mekaar opgebouwd. Je kan ook niet anders hier doordat je enkel je team hebt en niets anders te doen.
Erg vind ik het dan wel om te zien dat Vio blij is dat ze allemaal ontslagen worden, van je collega moet je het dan maar hebben zeker.

Ik kan alleen maar hopen dat ze toch nog mogen blijven omdat de companie maar enkele mensen stuurt, anders zal het hier maar eenzaam worden vrees ik.

Morgen naar israel voor mijn visa, ook weeral iets waar ik dan gerust over ben!

L.

Geef een reactie

