Day 28 (27-07)

Vrijdag, altijd een dag met een dubbel gevoel. Vandaag vind ik  vrijdag terug niet leuk. Het was een toffe week waarin ik heel veel leuke en sympathieke mensen heb leren kennen. Afscheid nemen doet dus pijn!

Het klinkt echt belachelijk maar opnieuw zit ik met de tranen in mijn ogen. Ik had het al moeilijk toen de kindjes mij terug vastpakten en een knuffel gaven net als de andere mensen. Toen moest ik al op mijn tanden bijten, maar je moet je altijd sterk tonen en wachten tot je alleen bent. Keep on smiling… Ik voel me echt stom dat ik me zo snel aan mensen hecht, maar op zo’n korte tijd kan je echt een band opbouwen met sommige mensen. Ik mag er nu al niet aan denken dat ik het animatieteam hier moet verlaten. Wie weet gaan zij dat wel sneller doen en om dan een heel nieuw team te leren kennen, ik weet het niet…

Dit gevoel zal wel terug vlug overgaan eens er wat nieuw leuk volk arriveert, binnen een paar uurtjes nu, maar toch is het beu nu. Al mag ik wel nog steeds blij zijn met mijn vriendjes hier! Ze vangen me altijd goed op. Zij hechten zich niet snel en zijn het gewoon om afscheid te nemen. Het verschil is dan ook wel dat ik met kinderen werk en zij met volwassen. Van kinderen krijg je zoveel terug, dat afscheid nemen steeds pijn doet.

Amai dat is dan ook het enige minpunt aan mijn job hier. Voor de rest is het zo schitterend, een prachtige kans! Ik zou het met plezier volgend jaar opnieuw doen.  

De sfeer hier is ook magisch. Als ik uit mijn venster kijk zie ik het dorpspleintje, altijd is er Egyptische muziek, enorm gezellig.

Ik ben hier nu een maand en heb nog steeds geen spijt dat ik aan dit avontuur begonnen ben, integendeel. De tijd vliegt veel te snel!

L.

Geef een reactie

