Day 26 (25-07)

Elke dag word ik een beetje meer verliefd op Taba. Nog steeds kijk ik hier elke dag met grote ogen rond, zo prachtig en zo’n prachtige mensen hier. Stuk voor stuk werken ze hard voor weinig geld, maar o zo vriendelijk.

Vandaag was mijn vrije dag, na uitslapen deze morgen aan het zwembad gebleven want mijn grote baas ging komen en de dansrepetities gingen starten. Amai, ze gaan nog veel werk hebben met mij denk ik dan :p Ze zijn gestart met mij Egypt move te leren, ik vind het een van de leukste en mooiste shows, maar hier haat iedereen het. Soit het eerste liedje ken ik bijna :p Al ging het niet zonder slag of stoot, ik heb ze in tijden van ramadam een moeilijke dag bezorgd. Ik ben Mims wel dankbaar dat hij mij alle dansjes wil leren, in ruil moet ik wel voor chocotofs voor hem zorgen😉

Na 2 uur repeteren was het wel genoeg voor vandaag en tijd voor mij voor te eten. Na het eten was Dharma er dan. Emiel moet even uitzoeken hoeveel de boete bedraagt als ik mijn visum laat verlopen en als dat niet te veel is moet ik mij niet haasten om het te verlengen :p

Blijkt dus ook dat het niet veel is, dus binnnenkort mag ik eens naar Israel, de grens over, wat winkeltjes bezoeken, visum verlengen en terug naar Egypt J

Deze middag dan een dagje aan het strand doorgebracht met de andere Belgen. Shishatje op het strand, en gaan zwemmen in de zee. We zijn naar the edge gezwommen, je weet wel de plaats waar de zee plots keiblauw wordt. Wel een beetje eng want plots heb je niets meer :p

Het was weer een nieuwe ervaring.

Ondertussen leer ik ook steeds meer en meer arabisch, het is leuk en iedereen hier vindt het natuurlijk leuk om mij te helpen en mij daarna uit te lachen😀 haha het zijn kadees hier allemaal!

Time to sleep after a beautiful day!

A halem saida!

L.

Geef een reactie

