Day 23-24-25

Het is alweer even geleden dat ik iets geschreven heb. Ondanks dat het hier heel rustig is in het hotel heb ik toch niet veel tijd om te schrijven. ’s Avonds is het laat en overdag ben je heel de tijd bezig en in je pauze probeer je toch nog een paar uurtjes slaap in te halen, bijgevolg tijd om te schrijven is er niet. Zeker niet als je tussendoor ook nog eens arabisch probeert te leren. Moeilijke taal maar beetje bij beetje probeer ik hier toch wat woordjes te leren en zoveel mogelijk ze te gebruiken. Met mijn boekje in de hand loop ik hier rond, sommige mensen kijken maar raar :p

Deze avond was het karaoke. We mogen blij zijn dat we Belgen in het hotel hebben, die hebben zich één voor één gesmeten in de karaoke! Het was dan ook snel middernacht vandaag, bijgevolg het is nu alweer half 2.
Gisteravond was er Oriental show, buikdanseres, Egyptische dansers en danseressen en de Tanulla man die kwam ronddraaien. Het was de moeite en eens iets anders dan de fire show elke week. We waren terug maar met 3 animatoren hier, maar het was fijn en we hebben ons goed gehad.

Vandaag ook gehoord dat Vio naar huis wil. Ze is heel de dag niet komen werken en wil naar België terugkeren. Gevolg ik start vanaf morgen met al de dansshows te leren want iemand moet het overnemen. Spannend! Ik heb nu al zenuwen voor de eerste keer dat ik dat voor publiek ga moeten brengen! Maar ze hebben mij beloofd het allemaal stap voor stap goed uit te leggen. Het is maar te hopen!:D

Hopen dan ook maar dat mijn visum in orde komt. Normaal moest ik gewoon naar Israël op excursie en terugkomen, maar probleem is dat er te weinig volk is dat naar Israël gaat, dus de excursies gaan niet door. Dan heb ik wel een probleem natuurlijk. Mijn visum is maar 4 dagen meer geldig… straks ben ik hier illegaal.. Morgen komt mijn teammanager, maar hopen dat hij een oplossing heeft, want ik heb echt geen zin om 4u naar een plaats in het midden van Egypte te rijden om een stomme stempel te gaan halen. Lang leve de visums die 2 maand geldig zijn! J

Soit we zien het wel, ik ga mijn bedje in!

Morgen een beetje naar het strand, danstraining, nog wat slapen en lezen en dan zal de dag ook al terug gepasseerd zijn!

Masalama!

 

L.

Geef een reactie

