Day 22 (21/07)

Nu ik dacht dat de problemen waren opgelost, moet er blijkbaar toch iemand naar Sharm overgeplaatst worden. Mido moet onmiddelijk terugkomen van vakantie. Hier heb ik geen zin in, want als Mims of Moody moet verhuizen vertrekken ze gewoon alletwee. Maar ik mag nog niet wanhopen zeggen ze hier, laat ons dus maar positief denken.

Deze morgen terug de ochtendmeeting gehad, aleja er waren geen kindjes te zien dus ben ik dan ook maar terug vertrokken. Met de meeste Vlamingen heb ik al contact gehad, er zijn ook eens wat jongeren bij. Zo zijn er hier 2 die gisterochtend gewoon naar de luchthaven gegaan zijn en een vluchtje uitgezocht hebben en uiteindelijk hier zijn beland, voor een mooi prijsje kan ik wel zeggen. Minder dan de helft, dus dat is al niet slecht denk ik dan.

Gisteren ook 2 nieuwe infoborden gekregen dus die even vlug omhoog gehangen. Eigenlijk hangen ze er meer voor de sier dan iets anders want niemand kijkt daar echt naar. Soit, zo ben ik toch in orde en ziet iedereen toch dat ik er mijn werk van maak!

De rest van de dag in het zwembad gezeten met de kindjes. Het is echt veel te warm om andere dingen te doen. Wel eens de administratie van vorige jaren bekeken in de kidsclub en 2 jaar terug waren er nog dagen met 40 kindjes, zot gewoon. Nu waren de 5 in mijn eerste week echt al veel!

Ik keek echt wel uit naar het eten deze avond! Frietjes met stoverij, Belgisch eten, dat mis ik hier toch enorm. Ik overleef op soep en fruit😀 veel kilo’s zullen er dus niet bijkomen. Wetende dat na de show dan nog eens een hele avond wordt gedanst, zullen de kilo’s er eerder afgaan met zo’n hitte!

Deze avond was het terug lord of the dance, toch mooi en zot gedanst. Na de show dan terug tijd voor de clubdans en alle andere dansjes. Het was de eerste avond dat ik ze allemaal gedanst heb zonder naar de rest te kijken! Ow yeah! En ik heb er zelfs voor gezorgd dat er mensen meededen, ik begin me hier meer en meer thuis te voelen en ook toch steeds een beetje zelfzekerder te worden.

Als ik thuis ben ga ik terug moeten afkicken, hier is het elke avond feest, elke avond dansen! Het zal toch wel terug een knop omdraaien worden! Maar daar wil ik liever nog niet aan denken. In oktober trouwt Mido en een Belgisch gezin dat hier deze week is gaat ernaartoe. Ze vroegen mij ook mee, misschien kom in in oktober dus nog wel is terug naar hier, ale, naar Alexandrië dan.

Nu  slapen, als dat gaat lukken in die sauna hier. De airco op mijn kamer is stuk, morgen mogen ze die komen repareren, het is hier nu doodgaan!

L.

Geef een reactie

