Day 21

Na een weekje vandaag afscheid genomen van Martine en Norbert! Blijkbaar zouden er 2 mensen niet op de bus gezeten hebben, ik heb ze alleszins niet meer gezien.

Vandaag de kidsclub een beetje opgefleurd, wat slingers gemaakt, een welkomstbord. Dan lijkt het toch niet zo kaal en leeg als je binnnekomt en zo had ik iets om mezelf bezig te houden !😀

Vandaag is de Ramadam officieel gestart, ik heb toch veel respect voor die mensen. Een hele dag niet eten is al zwaar, maar niets drinken… Vreselijk! Vandaag was het hier 47 graden stel je dan even voor dat je niets mag drinken! Gevolg is nu wel dat ik de komende maand alleen mag eten :p Ale, gelukkig is Vio er dan nog die ook moet eten. Al had ik gisteren niet zo veel zin om ooit nog met haar te praten. Door de miserie van gisteren ben ik ook mijn verhaal gaan doen aan de grote baas, met leugens iemand laten ontslaan, dat vind ik er toch wel over. Maar soit uiteindelijk is alles nu opgelost en kunnen we terug verder werken! Ik ben blij dat iedereen hier blijft!

Ik was wel benieuwd naar de nieuwe gasten, Ruben en Evelien was ik zeker van dat ze gingen komen, maar voor de rest wist ik van niets. Eenmaal de bus er was (hij bleef echt lang weg vanavond), bleek er enorm veel volk op te zitten. Veel vlamingen ook, en wat jong volk! En natuurlijk Ruben en Evelien met de kindjes!

Het belooft dus terug een mooie week te worden!

 

L.

Geef een reactie

