Day 20 (19-07)

De week is al snel opgeschoten, ook al heb ik geen kindjes gehad. Martine en Norbert gaan morgen al terug naar huis. Het wordt hier toch elke dag precies warmer amai, je kan gewoon niet uit het water blijven. Deze morgen dan maar terug meegedaan met de aquagym, wat moet je hier anders heel de dag doen en dat is nog leuk en grappig! Dan alweer tijd om te teten, veel stelt het toch niet voor. Ik wacht al op zaterdag, op de frietjes met stoverij, nog eens Belgisch eten!

Na een uurtje geslapen te hebben zijn we dan naar het strand gegaan. Nog eens gaan snorkelen. Elke keer sta ik nog versteld van de prachtige onderwaterwereld. De vissen zijn hier ook helemaal niet bang. Op een gegeven moment was ik een foto aan het nemen en het visje kwam gewoon voor de lens zwemmen, geniaal!

Na een middagje in het zoute water (echt heel zout hier, niet te doen) was het al terug tijd om een beetje op het gemak tv te kijken, te douchen en dan ons klaar te maken voor de minidisco die er toch niet is.. ik zal blij zijn als er morgenavond wat kindjes toekomen! Eindelijk een beetje werk! 

Dan maar terug eten, het was Mexicaans, nog wel lekker. En terug waren we maar met zijn drieën . Vio moest haar visum gaan verlengen en Momo was meegegeaan. Ik had ook een beetje schrik voor het conflicht als ze terug zouden zijn. En effectief, het was miserie. Vio had er niet beter opgevonden om bij de baas te gaan klagen en ze had geëisd om Mims zijn loon te verminderen. Ik dacht dat ik niet goed werd, ze verdienen hier al zo weinig en dan zo gaan klagen en zoiets eisen. En waarom dan nog. Mims en Moody zeiden dat het wel eens hun laatste avond hier zou kunnen zijn, echt waar dan heb ik er ook niet veel zin meer in. Dat zijn mijn 2 maatjes hier. Daarom dat ik ook zei dat ik mijn verhaal anders wel eens wou vertellen, ik stond erbij en wist dus perfect wat er gebeurd was. Ik vind ook niet dat Mims een fout heeft gemaakt, maar soit. Als hij vertrekt dan ga ik toch ook eens mijn zegje gaan doen, want vind zo’n dingen toch niet kunnen. Ook waarom direct naar de baas stappen en het niet zo proberen oplossen.

Soit ze zijn toch wel professioneel gebleven dan, na wat roepen onder mekaar hebben ze toch de show zonder problemen laten doorgaan. Het was mister verkiezing, het waren bijna allemaal Fransen die meededen😀 Zorgde wel voor heel wat ambiance en ik heb mij bij momenten een kriek gelachen!

Al bij al toch weeral een geslaagde dag en avond. Als ik thuisben zal ik toch moeten afkicken, hier is het elke dag feest. Weinig slaap maar altijd leuk.

Ik kijk al uit naar Ruben en Evelien die morgen komen met de kindjes!

L.

Geef een reactie

