Day 19 (18-07)

Mijn vrije dag, zou een toffe dag moeten zijn. Niet echt deze week. Mijn maag, mijn oren en mijn knie laten dat niet toe. Vreselijk! Gelukkig komt er vrijdag nog familie naar hier en brengen die al iets mee tegen mijn oorpijn, pilletjes voor de maag die hebben we hier en ja de knie dat blijft hopeloos.

Deze morgen toch wel naar het strand gegaan om te gaan snorkelen. De onderwaterwereld blijft hier toch prachtig. Maar zoveel kwallen vandaag, en ik heb daar enorm veel schrik van. Hier doen ze wel niets, maar toch. Na 5 minuten al terug uit de zee gekomen, ik vertrouwde het niet. Daarna via de pier in het water gegaan, daar zaten iets minder kwallen, maar dan nog… vandaag een Nemo visje gezien, ik had er nog geen gezien hier.

Deze middag dan weer zo goed als niks gedaan. Mijn maag liet het niet toe, gelukkig zit ik hier niet alleen en ben ik van gebouw kunnen verhuizen. Volgens Mims zou een theetje moeten helpen, ale het is geen thee maar Karkadeh. Dat is iets dat van bloemen gemaakt is en je kan het zowel koud als warm drinken. Lekker! Amai! Ondertussen heeft hij mij de beelden van de trouw van zijn zus getoond, toch zot. Het feest is gewoon voor hun deur op straat en alle vrienden van de familie komen meefeesten. Het duurt wel maar 1 dag, maar die kledij van de bruid, adembenemend mooi. Ik denk dat het een hele belevenis is om dat mee te maken.

Na een hele middag op bed gelegen te hebben en misschien een half uurtje naar beneden te zijn geweest was het al weer tijd voor de minidisco. Aleja, het is mijn vrije dag dus moet ik dat niet doen, maar als je hier in het hotel bent kun je het maar beter meedoen. Maaaar om minidisco te doen heb je wel eerst kindjes nodig, en dat is tegenwoordig nogal een groot probleem. Geen minidisco dus en dan maar direct eten. Het is toch drukker in het hotel want boven aan het buffet was geen plaats meer om te zitten, dus moesten we beneden in de hitte (geloof mij ze slagen er niet in om de airco op 2 plaatsten tegelijk te laten werken) eten. Voor mijn dessertje ben ik toch bij Norbert en Martine gaan zitten die in het ‘koude’ gedeelte zaten. Het belooft hier toch want in augustus wordt het hier nog warmer, reken dan maar op minstens  50 graden. We gaan hier nog afzien.

Sinds vandaag hebben we ook een hele lichtinstallatie in ons hotel! Eindelijk, nu kunnen we het savonds wat gezelliger maken en ook tijdens de shows geeft dat toch een beter effect. Move the floor show was het deze avond, gelukkig dat het door de lichten wat donker was, want het ging niet echt perfect vanavond. Ik lach mij elke show een breuk, maar ik zou het niet beter kunnen, integendeel. Daarna moesten we nog 5 dansjes doen zeker, en ik was al kapot, zooo warm en zij doen een hele show. Het enige dat ik kan zeggen is chapeau! Toch benieuwd of ze mij nu het Britney nummer gaan leren :p

Avond wel niet zo goed geëindigd. Probleempje tussen 2 animatoren en als meisje moet je hier niet tegen een van de jongens praten. Die willen enkel met je vriend praten, mannen onder mekaar. Probleem is dat Vio dat niet wil en hup zo wordt het probleem enkel maar groter en echt over iets heel stoms.. oh ja morgen zal het wel opgelost zijn hoop ik! Iedereen is moe en moet dringend eens goed slapen!

Vandaag ook een leuk telefoontje gehad van Emilie en Karel die naar Willow waren gaan kijken! Den Pieter-Jan heeft mij zelfs de groetjes gedaan, haha! Hier in Egypte weerklinkt Willow ook elke dag, ik maak hier reclame :p Belgen zijn er hier toch genoeg normaal!

Tijd om te slapen!

L.Image

Geef een reactie

