Dag 18

Je ontmoet toch onvoorstelbare mensen op reis. Mister Harry is vandaag naar huis vertrokken en ik wou hem nog eens gaan uitwuiven, net op tijd . Echt zo’n onvoorstelbare man heb ik nog niet vaak ontmoet. Mister Harry, hij gaf mij zelf zijn gsm nummer! Het brak mijn hart hem te zien vertrekken! Dat is zo één van de mensen die ik in mijn leven nooit zal vergeten.

Leven dat niet altijd eerlijk is. Deze week hebben we hier een familie met een meisje dat verlamd is, ze kan niet stappen en kan dus niets zelfstandigs doen. Iedereen voelt altijd zoveel medelijden wanneer ze haar zien. En je kan er niets aan doen, buiten proberen haar aan het lachen te brengen en gewoon vriendelijk zijn.

Voor de rest heb ik deze week dus nog niets moeten doen, vandaag dan maar de overige papieren van mijn infobord in orde gebracht, wat anders. En mijn administratie in orde gebracht. Elke 2 weken moeten we een rapport naar TC sturen over hoe het er aan toe gaat in het hotel, met de kidsclub en met de rest van het team. Allemaal positief dus!

Vandaag ook kunnen verhuizen! Zit nu in de staff house met de rest van het animatieteam, is wel leuker zodat we wat samen kunnen zitten in de pauzes. Onze verantwoordelijke slaapt hier ook, amai, hij kan het niet zo goed verdragen als de jongens op mijn kamer zitten, zijn gezicht :p Het is gewoon grappig om te zien!

Morgen een dagje vrij, samen met Martine en Norbert nog eens gaan snorkelen, maar eerst slapen nu. Het is nog maar kwart voor 11 maar toch al in mijn bed, mijn knie kan terug niet meer zijn dus dan kan ik maar beter in mijn bedje kruipen! Hopelijk nu slapen ook!

 

L.

 

Heb mij trouwens een ongeluk verschoten door het nieuws te horen dat Frank Schleck op doping betrapt is. Ai ai, ik hoop dat het een misverstand is, ik hoop het echt waar.

Geef een reactie

