Day 16

Mijn valies staat hier al klaar gepakt.. benieuwd wanneer ik de sleutel zal krijgen.

Vanmorgen geen kindjes gezien, zelfs niet aan het zwembad te bespeuren. Wat moet je dan een hele dag doen natuurlijk :p Martine had een nieuwe zonnebril nodig, wel dan ging ik maar mee met hen. Ondertussen eens het stadje tonen en tegen dat we terugwaren was de aquagym begonnen, juist gepast. Zo’n grote groep mensen, ik verschoot echt dat er zoveel volk in ons hotel was. Maakte het echt eens een leuke aquagym.

Na de aquagym kwam Moody zeggen dat het tijd was om te verhuizen ‘jala Laura’. Oke zo gezegd zo gedaan. Martine nam al mijn kleedjes bij de hand, ik een paar zakken, Norbert een paar en Moody mijn valies! Probleem, ik  had nog geen sleutel van mijn nieuwe kamer :p Vlug de receptie passeren, maar bleek dat mijn kamer nog niet gekuist was, vanaf 15u kon ik erin. Geen probleem zei Moody, zet je gerief maar gewoon al op mijn kamer.

Zo gezegd zo gedaan, enkel mijn computer wou ik nog bijhouden. Na terug een uurtje te rusten smiddags terug op zoek gaan naar kindjes. Ik vroeg aan één van hen of ze geen zin had eens mee te gaan in de kidsclub, maar niet dus… dan maar met Martine en Norbert gaan snorkelen aan het strand. Daar heb ik een keicoole zeerog gezien, nog nooit in het wild gezien, wel zo in sealife, maar nu gewoon terwijl ik aan het zwemmen was… MEEEGA😀

Na uurtje snorkelen terug naar het hotel om te checken of er nog steeds geen kindjes waren, maar nog steeds niet.. Dan maar kijken of ik mijn kamer al kon veranderen. Ook niet mogelijk, er was nog iets niet in orde… dan maar de belangrijkste dingen van de jongens hun kamer gaan halen zodat ik toch nog 1 dag in mijn kamer kon blijven J

Ik ga echt niet veel te doen hebben deze week. Minidisco werd afgelast bij gebrek aan kindjes, niet zo erg dan konden we sneller eten! En neem dat snel maar letterlijk, amai, nog geen enkele avond heb ik hier op mijn gemak gegeten, schroepen, hoe sneller hoe beter. Jala, jala… hoe vaak heb ik dat woord al vervloekt.😀

Deze avond hadden we ‘best couple show’, maar in dit hotel zo’n dingen doen is een ramp. Nooit is er volk dat wilt meedoen, echt jammer dus elke keer moeten we het aflassen. Dan maar door de dansjes proberen om de boel in gang te krijgen. Lukte een beetje, maar echt saaie mensen in het hotel. Oh ja, wij blijven doorgaan ondertussen, das het belangrijkste! J

Hopelijk kan ik morgen in mijn andere kamer!

Tesbah al kher!

 

Laura.

2 Comments

  1. ’t is nacht en ons Irèneke zit aan haren computer, alles ok? moest ge daar
    een ambulancierke nodig hebben ge weet mij wonen hé – Ik ben genen
    zonnenklopper maar na al dat regenweer hier kun je best wat zon verdragen.
    vele groetjes en ons toekomstig omaatje en een dikke knuffel.

    • Hier alles super! je kan dat wel lezen denk ik!
      Haha ik hoop dat ik geen ambulancierke nodig heb, maar als het zou nodig zijn weet ik jou te vinden!🙂
      Hoe is het daar met Els haar dikke buik, het loopt bijna op zijn einde he!
      Vele groetjes daar!
      Laura x

Geef een reactie

