Day 15 (14/07)

Zaterdag, steeds een spannende dag want de dag dat je de nieuwe gasten ontmoet. Deze week enkel franstalige kids, dus enkel naar de franstalige meeting. Daar waren ook geen kids te zien, maar misschien zaten de ouders er wel tussen. Vlug even mijn uitlegje doen en ondertussen ook reclame maken voor de rest van het animatieteam. Iedereen leek toch enthousiast dus dat is al veel. Daarna ontbijten (en dat nog maar voor de 2de keer hier😀 ), opstaan is echt niet mijn sterkste kant.

Om 10u starten we elke dag terug op nieuw met hey hey hey it’s a sunny holiday! Altijd leuk om zo te starten, dan creeër je toch al een beetje de vakantiesfeer. En daarna mijn toer doen langs het zwembad. Veel kindjes waren er niet te zien, dan maar eens de miniclub opruimen (het was echt nodig) en nog maar eens gaan kijken.

Voor de middag niemand gezien, na middageten nog uurtje rusten en daarna terug op zoek naar kindjes. Terug niemand te zien, buiten een mama. Mezelf dan maar eens voorgesteld en gezegd dat we ’s avonds minidisco hadden en morgen naar het strand gingen. Ok zei ze, tja meer dan dat kan ik natuurlijk ook niet doen.

Dan maar met Martine en Norbert naar het strand gegaan om hen daar ook eens rond te showen.  En daarna een doucheke pakken en me voorbereiden voor alweer een lange, maar plezante avond!

Minidisco, met heel weinig kindjes… daarna eten (frietjes met stoverij!!!!!!) en dan de show. Lord of the dance was het deze avond. Ik heb toch echt veel respect voor de rest van het team, in zo’n hitte zo dansen, zotjes. Twas wel grappig, Momo mistte sommige stukken volledig, maar dat maakte het nog veel grappiger😀

Na de show altijd terug de dansjes, de clubdans en daarna nog enkele dansjes. Opnieuw zorgt dit voor sfeer en geeft zelfs mij een vakantiegevoel! Echt leuk! Kga blij zijn als ik ze allemaal kan, want soms mis ik hier en daar nog eens! J

Één ding staat wel vast, ik durf al wat meer. Zelfvertrouwen is al wat toegenomen, de eerste dagen durfde ik niet te dansen alleen daar in het midden op het terras, nu durf ik de gasten zelf al meenemen. Soms voelt het wel alsof je in een zoo staat, jij bent aan het dansen en iedereen staat je aan te gapen.. haha dat hoort er nu eenmaal ook bij.

Alweer een geslaagde dag, ik vind het hier nog maar elke dag leuker.

Ahja, ik ga ook verhuizen, naar het gebouw waar de rest van het team zit, normaal mag ik morgen in mijn kamer, dus nu vlug mijn valies terug inpakken. Ik vraag mij af hoe ik het er ooit allemaal ingekregen  heb😀

 

L.

Geef een reactie

