Dag 14 (13-07)

Vandaag voel ik een grote leegte. Echt raar. Om 17u zijn mijn gasten vertrokken (echt van de eerste tot de laatste) en nu voel ik mij echt raar. Je hebt niet echt een bezigheid meer,minidisco hebben we niet gedaan.. raar

Een hele bus Belgen is vertrokken, ik wist niet eens dat het er samen zoveel waren. Ik ken ze allemaal persoonlijk, maar allemaal samen was het echt een volle bus. Het afscheid was moeilijk, vooral omdat de kids aan het huilen waren. En als ik die kindjes zie wenen breekt mijn hart. Vreselijk gewoon, maar anderzijds is het ook wel een bevestiging dat je goed werk hebt geleverd en die kinderen een onvergetelijke vakantie hebt gegeven.

Voor ze vertrokken heb ik nog hun tattoos vernieuwd zodat ze die straks fier thuis kunnen gaan tonen.

Vanavond kreeg ik dan nog de grootste verrassing. Ik zag dat de bus van de nieuwe gasten toekwam en ging even kijken. Wie stond daar achter een boom verstopt? Norbert… Haha, Martine en Norbert hadden dus gewoon een tripje naar hier geboekt zonder dat ik van iets wist en zelfs mijn mama had kunnen zwijgen, ik had ze nog gewoon gebeld deze avond, maar niets aan de hand. Dat is nog eens een leuke verrassing!

Het zal terug een boeiende week worden!

L.

1 Comment

Geef een reactie

