Day 11-12 (10-11/07/2012)

Twee dagen met weinig slaap, maar terug 2 topdagen. Gisteren had ik Olympische Dag, de kindjes moesten verschillende wedstrijdjes spelen en kregen dan een diploma. Petanquen en ping pongen in de voormiddag, zwemestafettes in de namiddag.

Geloof mij, petanquen op een baan die pal in de zon ligt, het is vreselijk! Maar ja, het is eens iets anders en met voldoende drinken bij ons, is het ons toch gelukt. Ping pongen hebben we maar even kunnen doen, want een van de kindjes was tegen de grond gegaan en had nogal een lelijke wonde. Duizend keer mag je hen zeggen dat ze niet mogen lopen, maar die ene keer dat je niet kijkt liggen ze tegen de grond, het zijn toch kadees.

Ondertussen is mijn infobord ook zo goed als in orde, ik heb 4 plastiekjes gevonden voor ervoor te steken (let wel, ik heb 6 vakjes :p ) maar soit, we kunnen toch voort nu! Vandaag heb ik ook eindelijk gesnapt hoe de printer werkt :p aleja, waar je het papier er moet insteken J en heb ik mijn kids dan ook hun eerst diploma’s kunnen geven, een prinsessendiploma en een Olympisch diploma! Met zo’n kleine dingen zijn ze altijd heel blij, kleurenprinter heb ik wel niet dus ik laat hen gewoon altijd alles zelf inkleuren, ze vinden dat nog zo leuk!

Gisteravond was het plots snel laat, het was Egyptian move van show (die gaan ze mij deze week leren!) en daarna nog wat gedanst met de gasten. De Polen waren weer zat en lastig zoals elke avond, maar wij hebben daar nog tot 2uur gezeten, zonder te beseffen dat het plots al zo laat was. Pf en dan te bedenken dat we om 10u smorgens daar terug moeten staan op hey hey hey :p haha, al moet ik wel zeggen dat ik deze nacht beter geslapen heb dan de andere nachten, nu was ik echt moe!

Vandaag het gebruikelijke programma. Deze morgen naar het strand, deze middag waterspelletjes. Het gaat toch raar zijn als mijn gasten vertrekken vrijdag, want iedereen gaat naar huis, er blijft niemand meer hier. Ik zal dus terug vanaf nul moeten beginnen, maar ja dat maakt het ook wel spannend en zorgt voor wat variatie in de job!

Al heb ik hier de afgelopen 2 dagen ook al andere dingen gedaan dan mijn job. Bijna alle gasten klagen over de reisleider en doordat ik hier altijd in het hotel ben, komen ze dat natuurlijk bij mij doen. Meer dan een luisterend oor kan ik hen natuurlijk ook niet aanbieden want ik mag mij niet moeien met de reisleiding. Doordat het hier een klein hotel is vinden de Belgen mekaar natuurlijk wel in hun problemen, soms wel grappig om iedereen bezig te zien, maar ik denk dat ze blij zijn dat ze bij elkaar hun hart soms kunnen luchten.

Toch morgen eens vragen of ik mijn kledij hier ook in het hotel mag laten wassen. Vandaag mijn uniform gewassen, maar mijn badkamer is precies een zwembad geworden! :p Als ik het eens aan de manager vraag mag ik het misschien wel meegeven met het animatieteam. Zeker nu dat Mido vandaag een broek van mij geleend heeft :p Hij had geen short bij en vroeg er een van mij. Het spande wel dat was zeker! Haha, maar ja we zijn hier maar om mekaar te helpen!

Morgen normaal naar Sharm! Ik kijk er wel naar uit, eens weg zijn uit Taba! En dan vrijdag afscheid nemen van de gasten. Morgenochtend dus nog animatie geven en dan vrijdagmiddag ze uitzwaaien! Niet leuk, maar part of the job!

L.

Geef een reactie

