Day 9 (8/07)

Na vanavond weet ik terug waarom ik dit zo graag wou doen! Wat een feestje zeg! Het was danscompetitie deze avond. 4 koppels moesten het tegen elkaar opnemen in verschillende dansstijlen, wel als je eens goed wou lachen, dit was het moment! Velen die toch denken dat ze kunnen dansen maar er echt niets van bakten, en dan nog 2 meisjes die vergeten waren om hun rokje aan te doen denk ik! :p

Na de danscompetitie dansen we dan steeds de clubdans, gevolgd door nog allerlei dansjes, dat is echt waarom ik het wou doen, ik voelde mij zelf ook precies op vakantie! Na zo’n dag als gisteren was dit zeker welkom.

Gisteren was gewoon een dag die ik snel wil vergeten, om kort samen te vatten, ’s avonds is het volledig misgegaan, we gingen de kids shminken en plots waren ze allemaal boos op mij. Ik kon het even niet meer aan en daar kwamen de tranen (nadat ik een hele minidisco op mijn tanden had moeten bijten). Maar ook dan weer kan ik alleen maar zeggen dat ik zo blij ben dat ik hier terechtgekomen ben. Ik word hier omringd door een fantastisch animatieteam, een team dat ook in mij gelooft en die mij gisteren echt geholpen hebben. Ik krijg nu al de tranen in mijn ogen als ik eraan denk dat ik hen binnen 2 maand terug moet achterlaten. Ik ben hier nog maar een week en we hebben echt al een goeie band, maar best want anders zou het hier soms wel eenzaam zijn denk ik.

Vanmorgen naar de zee geweest met de kindjes! Naast het animatieteam mag ik ook blij zijn met de families die hier zijn, er is hier een familie die mij enorm goed begreep en die mij ook enorm gesteund hebben. Zo zie je maar dat je gasten ook veel aan je job doen. Ik ga die mensen echt nog missen. Dat is volgens mij het minst leuke aan mijn job, steeds weer afscheid nemen.

Gisteren ook de meeting gehad met de nieuwe mensen, er zijn wel wat kindjes bijgekomen, ondertussen spreek ik Nederlands, Engels en Frans door mekaar. Soms kijken de kids naar mij als ik Engels tegen hen praat in plaats van Nederlands, ik heb wel al het gevoel dat op een week tijd het al vlotter begint te gaan.

Het hotel begint ook terug wat voller te geraken, vandaag zat er eens zeker 40 man in het zwembad, ik wist niet wat ik zag. Er is hier ook een Engels meneer Mister Harry, hij is 80 denk ik maar loopt hier nog rond te huppelen en doet met alle dansjes mee! Hij heeft ook een jonge vrouw bij zich. Iedereen ging er dus vanuit dat hij hier met zijn jonge vriendin was die van hem profiteerde. Maar vandaag heeft hij zijn verhaal verteld, ik stond ver met de tranen in mijn ogen, de vrouw is zijn nichtje en zijn vrouw is enkel jaren geleden gestorven. Zo zie je maar dat je mensen soms helemaal verkeerd kan inschatten!

Echt zot hoeveel mensen ik hier al ontmoet heb, het is een aparte wereld zo werken in een hotel maar wel enorm interessant en boeiend.

Ik ben nog steeds blij dat ik hier nog even mag blijven!

L.

Geef een reactie

