Dag 4 (3/07)

Na alweer een nacht slecht geslapen te hebben opstaan met hoofdpijn, buh er zijn leukere dingen, echt dat is het enige dat nog niet in orde is, slapen.. De hitte maakt het mij nog steeds moeilijk! Soit, iets nemen tegen de hoofdpijn en we kunnen er terug invliegen!

Starten met hey hey hey it’s a sunny holiday, juist ja het three corners hotel lied, geloof mij tegen het einde van de vakantie kan ik het echt niet meer horen :p Maar het is wel een leuk dansje! Eerst dan maar even de tekeningen van eergisteren afmaken. Ooh en ze mogen verf gebruiken, maar waarom zouden we dat op het blad papier doen? Waarom niet gewoon op Laura haar gezicht, en ja jullie kunnen het vast raden ik zag eruit als een mislukte paracommando en dat tot groot jolijt van de rest van het animateam. ‘oh we love kids, but the miniclub, no’ dat zeggen ze altijd weer opnieuw :pImage

Na een uurtje zot doen, was het alweer tijd voor verkoeling, in Egypte kan je niet veel meer doen dan in het zwembad zitten.. Het is echt veel te warm!

Eigenlijk kan je mijn dagen beschrijven als hele dagen in het zwembad zitten, er zijn ergere dingen denk ik dan. De anderen van het animatieteam vervelen zich wel enorm, er is bijna geen volk in het hotel, enorm frustrerend, maar als animator moet je blijven lachen!

Vanavond was de Egyptian night en was er een Egyptische show! Ik mocht voor de eerst keer meedoen, spannend. Ik moest wel niet zoveel doen, even mijn armen houden als een Egyptische, ik was de dienster van de koningin. Toch zot wat die  van het animatieteam doen, als alles meevalt mag ik dat ook allemaal, maar dan zal ik toch nog een beetje zelfzekerder moeten worden denk ik, het is toch wel stressen elke keer!

Plots  na de show hoorde ik iemand mijn naam roepen. Wie was dat nu weer, bleek mijn grote baas te zijn, Dharma, mijn team manager, ook een Nederlander. Wat een toffe man! Ik denk dat je je geen betere teammanager kan voorstellen! Hij beloofde mij ook dat er morgen gerief voor mij zou gebracht worden, spannend ENNN hij had mijn badge bij eindelijk! J

Tijd om in mijn bedje te kruipen, want het zijn toch lange dagen, maar o zo leuk!

 

Nightie night!

L.

Geef een reactie

