Dag 3

Na wat ik allemaal gelezen heb op fb, mag ik echt niet klagen over mijn hotel of over mijn job! Ik werd hier perfect opgevangen al van de eerste dag, mijn reisleider deed dat prima net als het animatieteam en de rest van het personeel. Van andere hoor ik dat ze al teruggekeerd zijn of er over nadenken. Niemand die wist dat ze kwamen, geen eten, geen drank,.. Nee bij mij is het op dat gebied tip top in orde. Vandaag was het een drukke dag, aleja wat je druk kan noemen natuurlijk. Er zijn 2 Vlaamse meisjes die naar de kidsclub komen. Doordat ik wel nog geen materiaal heb is het moeilijk om creatief te zijn en leuke dingen te doen. Het is ook veel te warm om echt toffe dingen te doen, maar geen probleem ze wouden zelf een hele dag in het zwembad zitten, dus met wat waterbalonnen, wat ballen, stokjes om naar te duiken en wat luchtmatrassen, kan je je zeker een hele dag bezig houden.

Amai, gisteren heb ik meegedaan met de stretching, ik voel het overal, na die 2 maand zal mijn conditie hopelijk een stuk beter zijn! J Deze middag een toertje in het stadje gaan maken, lang hou je dat hier ’s middags wel niet vol,na 20 minuten had ik al terug nood aan verfrissing. Het is goed te begrijpen dat hier tussen 12 en 15u niets gedaan wordt, de hitte is gewoon verschrikkelijk. Ik mag het dan nu ook voelen aan mijn schouders, een hele dag in het zwembad heeft daar geen goed voor gedaan. Ze zien knalrood en doen pijn! Gohja, nu goed inwrijven en dan is dat binnen een paar dagen mooi bruin!

Vooraleer ik kon gaan douchen wouden mijn kids eerst nog afspreken welke kleur we die avond zouden dragen, we moesten allemaal hetzelfde dragen, Groen it was. Ook al zou ik er normaal niet zijn voor de mindisco, omdat mijn baas kwam, toch moest ik groen dragen. Ze hadden geluk, mijn baas was er niet, dus ik kon de minidisco doen! Ik begin eindelijk sommige dansjes door te hebben.. Geloof het of niet maar er zit een logica achter!

Vanavond stond er dan een fakir and fire show op het programma, wel indrukwekkend wat hij allemaal kon met het vuur en met het glas. Mooi, soms wat verschieten voor de kindjes.

Als animator zijn het soms lange dagen, eigenlijk moet ik maar werken tot de minidisco gedaan is, maar je kan toch moeilijk zeggen tegen de kindjes laat mij met rust, nee dat doe je niet. En zelfs als ze zijn gaan slapen blijf je nog bezig, de andere animatoren moeten tot middernacht zeker op post blijven, dus ja dan ga je ook niet in je bed kruipen.. Eens goed slapen zou ik nochtans graag eens doen, het is hier nog steeds te warm en met de airco te koud.. lastig :p

Al bij al weeral een geslaagde dag! Ik sta nog elke dag versteld van nieuwe dingen die ik hier ontdek!

See you soon

L.

Geef een reactie

