Day 2

De minidisco is goed afgelopen gisteren al hadden we maar 2 kindjes, we hebben ons goed vermaakt! De show erna, Lord of the Dance, was echter iets anders. Aleja, wat mij zelf betreft dan toch, als ik dat ook allemaal ga moeten leren, haha, dat gaat nog wat geven! Ik zal maar alvast beginnen oefenen!

Vandaag was het dan officieel mijn eerste werkdag. Jammer genoeg gingen mijn kindjes naar het strand, maar anderzijds had ik dan wel weer de tijd om mijn internet in orde te krijgen en een simkaart voor in mijn gsm te gaan halen. In Egypte moet je vooral veel geduld hebben, heel veel geduld.. Ik was wel blij dat het uiteindelijk in orde was. Maar het had wel bijna een uur geduurd, tijd om te eten terug. De andere animatoren mogen ’s middags niet in het restaurant eten, ze moeten beneden (in de kelder) bij het personeel eten. Omdat ik anders toch maar alleen zit, vroegen ze of ik niet meeging en na alle verhalen die ik al gehoord had, wou ik nu toch wel eens met mijn eigen ogen zien of ze allemaal waar waren. Jammer genoeg was het zo. Rijst en kip (en vandaag viel het nog mee) op een schaal gepetst, geen airco, en als je wil drinken is het allemaal van dezelfde kan, bestek, nog nooit van gehoord… Echt schrijnend dat er zo’n verschil is tussen het personeel en dan de gasten.. Vlug eten en weg, zo ging het er aan toe, niemand die daar ook maar wil blijven zitten.

’s Middags hebben we een break van 3 uur, het is ook echt veel te warm om dan iets van activiteiten te doen. Vio en ik besloten dan maar eens naar het strand te gaan, een kleurtje gaan opdoen, eens zwemmen. Zalig gewoon, het water, het uitzicht, ik kan nog steeds niet geloven dat ik hier 2 maand blijf! Binnenkort zeker eens gaan snorkelen!

Terug in het hotel hoopte ik wel dat de kindjes terug waren! Na de clubdans was het dan ook tijd voor mijn eerste middag! En wat did we do, natuurlijk een hele middag in het zwembad, wat kan je anders doen met zo’n hitte? Waterbalonnen maken, achter dingetjes duiken, over en weer zwemmen, was het maar iets met water was!😀 Nadien nog een beetje knutselen en mijn dag zat er heel snel op! Zo zie je maar, als je je amuseert gaan dingen snel, wie weet zijn die 2 maand dan ook zo voorbij!

Het is hier nu 7 u en al bijna volledig donker, vroeg opstaan is hier dan ook de boodschap! Morgen probeer ik in tijds op te staan zodat ik kan gaan lopen, we zullen zien of dat gaat lukken.

Maar eens terug op naar de minidisco!

L.

Geef een reactie

